דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תערוכת האלקטרוניקה הבידורית DigiTown 2011: אפסון תחשוף בישראל את מקרני הקולנוע הביתיים בתלת-מימד וב-HD מלא המיועדים לחובבי הקולנוע מהכורסה 

מאת    [ 04/10/2011 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 2082 פעמים ]

אפסון ישראל, המתמחה במוצרי הדמיה, תנצל את תערוכת האלקטרוניקה הבידורית, DigiTown הקרובה, שתיערך בחוה"מ סוכות במלון כפר המכביה, להשקת הקו החדש של מקרני הקולנוע הביתיים בתלת מימד (3D), ב- HD מלא, המכוונים במיוחד לחובבי הסרטים והמסך הגדול. סדרת המקרנים החדשה, המפיקה את תמונות התלת-ממד הבהירות ביותר בשוק, מציעה קלות שימוש וקישוריות אלחוטית, נחשפה לאחרונה בתערוכת IFA בברלין וזכתה לשבחים מכלל התעשייה והמבקרים.

בתערוכה יוצגו שלושת הדגמים המרכזיים של אפסון בתחום: ה-  EH-TW9000 - מקרן הדגל של אפסון, בעל מנגון המרת דו-מימד לתלת-מימד, הספק גבוה ושווה של אור לבן וצבעוני בעוצמה של עד 2,400 לומן  ניגודיות גבוהה של 200,000:1 וכן HDMI אלחוטי. דגם זה מגיע עם שני זוגות משקפי תלת-מימד, לצפייה בבית. יחד איתו יוצגו דגמי EH-TW6000, התומך גם הוא ב- HDMI אלחוטי, באיכות ‎1080, מהכדאיים ביותר בשוק, המספק הספק גבוה ושווה של אור לבן וצבעוני בעוצמה של עד 2,200 לומן ויחסי ניגודיות גבוהים של  40,000:1, ודגם התלת-מימד הבסיסי של אפסון, ה- EH-TW5900, שלו ניגודיות של 20,000:1.

כל הדגמים החדשים מציגים תלת-מימד ברזולוציה גבוהה של 1080p, ומבוססים על טכנולוגיית ה- 3LCD של אפסון. "אפסון מחוייבת לספק ללקוחותיה חווית צפייה מושלמת, המבוססת על הטכנולוגיות החדשות ביותר בתחום המקרנים הביתיים", אומר רוני ליטמן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל. "סדרת המקרנים החדשה שלנו מכוונים למשתמש הביתי, חובב הסרטים, שמעוניין לצפות בשידורי HD ו- 3D איכותיים גם בבית". לדברי ליטמן, ליין המקרנים החדש יאפשר לכל חובב סרטים מושבע למצוא את המקרן שלו, מהדרגה הבסיסית ועד לרמה המקצועית ביותר.

תערוכת DigiTown תתקיים במהלך חוה"מ סוכות, תאריכים 17-18/10/11 בשעות 11:00-22:00 במלון כפר המכביה ובניין הסמינרים שבמתחם.

אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. חברת אפסון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה בטוקיו, ומעסיקה מעל 93 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

דוניצה תקשורת:www.donitza.co.il

דוניצה תקשורת שיווקית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב